Obserwatorzy

niedziela, 17 sierpnia 2014

Proste w wykonaniu Smoky eyes w brązach ze Sleek'iem !

Witajcie!

Dzisiaj mam dla was makijaż, który jest bardzo łatwy w wykonaniu jeżeli marzymy o pieknym smoky eyes :) Mam nadzieje że przypadnie wam do gustu moja propozycja :)


Makijaż został wykonany za pomocą dwóch paletek Sleeka dostępnych na www.kosmetykomania.pl
a są to Oh So Special oraz Vintage Romance klikając na nazwy, przekieruje was bezpośrednio do sklepu.
 



Użyte zostały tak naprawdę 4 cienie jedynie :)



Krok 1.
Na cała powiekę aplikuję bazę The Balm "Put a Lid on it" a następnie czarną kredką dr Irena Eris PROVOKE aplikuję tuż przy lini rzęs na dolną i górną powiekę następnie ją rozcierając za pomocą pędzelka lub gąbeczki.




Krok 2.
Na cała powiekę ruchomą nakładam piękny kolor Boxed z paletki Sleek Oh So Special i blenduję całość. Czynność powtarzam z powieką dolną starając się rozetrzeć czarną kredkę.




Krok 3.
Kolejnym etapem jest nadanie głębi makijażowi.
Dzięki pięknej czerni Noir z paletki Sleek Oh So Special zaznaczam zewnętrzny kącik oka wyciągając ku górze i delikatnie w załamanie.




Krok 4.
I ostatni, jest aplikacja w wewnętrzny kącik mojego ulubionego złoto-beżowego cienia Meet in Madrit z paletki Sleek Vintage Romance oraz znów czarną kredkę na linię wodną oka.

Tuszujemy rzęsy i oto efekt!



Użyte kosmetyki:

* Baza pod cienie The Balm "Put a lid on it" dostępna TUTAJ
* Paletka Sleek Oh So Special dostępna TUTAJ
* Paletka Sleek Vintage Romance dostępna TUTAJ
* Czarna kredka dr Irena Eris PROVOKE dostępna TUTAJ



Jak wam się podoba taki smoky eyes?:)

Kasia.


23 komentarze:

  1. Świetny makeup i super czytelny tutorial :)
    Jak się sprawdza ta baza z The Balm?

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mało jej jeszcze używam ale moge napisać że jest bardzo fajna, więcej na pewno napisze kiedyś w notce zbiorczej o bazach :D

      Usuń
  2. Bardzo zmysłowy, wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ...uwielbiam smoky w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zachwycasz makijażem! Jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, bardzo podobają mi się takie makijaże

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny marze o zrobieniu takiego smokey na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie ! Podobają mi się odcienie, cała kolorystyka ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jaki profesjonalizm. Cudowny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mrrr! Bardzooo kobieca propozycja :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, piękny makijaż, mój ulubiony do tej pory z Twoich:) ale to pewnie dlatego, że w ukochanych przeze mnie brązach:) jak myślisz czy jako rozświetlenie wewnętrznego kącika sprawdzi się pigment MAC Vanilla? zastanawiam się czy warto w niego inwestować? ma tyle dobrych opini szczególnie wspomniany przeze mnie kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za miłe słowa, ja też najbardziej dla siebie lubie brązy i ew fiolety burgundy :)
      Co do pigmentu, osobiście nie miałam jednak patrząc na swatche będzie na pewno do tego idealny, ma neutralny kolor złoto/srebrny dzięki czemu pasuje każdemu makijażowi, i na pewno będzie baardzo wydajny.
      Jednak możesz poszperać w tańszych pigmentach :)

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu:) bardzo się cieszę, że poszłaś w stronę wizażu i Ci kibicuję, pamiętam, że od zawsze miałaś świetny zmysł estetyczny no i ta ręka do rysowania. Wizaż idealnie połączył te dwie zdolności:) rozwijaj się dalej tak jak teraz a daleko zajdziesz:)
      mam jeszcze tylko jedno pytanie odnośnie makijażu - znasz jakąś dobrą bazę pod cień do powiek? w rozsądnej cenie, a ideałem byłoby gdyby ta firma nie testowała na zwierzętach:) jestem zielona jeśli chodzi o kolorowe kosmetyki:) używam tylko tuszu, cienia i pudru transparentnego:D za to mam bzika na punkcie kosmetyków pielęgnacyjnych:)
      zapomniałam się wcześniej podpisać:) Ewa Fiuk:)

      Usuń
    3. Dziekuję Ewuś, miło słyszec od osoby która mnie zna od dziecka :) dobrą bazą którą obecnie sama mam w kuferku jest baza z Hean stay On jesli chodzi o firmy które nie tesuja na zwierzętach :))

      Usuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...