Obserwatorzy

poniedziałek, 3 listopada 2014

Podusmowanie kuracji z Realash.



Cześć Kochani

Dzisiaj w końcu mam dla was recenzję i podsumowanie efektów serum Realash :)


Odżywkę muszę przyznać używałam trochę dłużej niż 3 miesiące bo prawie 4, jednak nie używałam jej codziennie zwłaszcza pod koniec.
Często wyjeżdżałam na jakieś zlecenia i o niej po prostu zapominałam gdy się pakowałam, ale na 7 dni w  tygodniu stosowałam minimum 5 :)

Ogółem zanim zaczęłam stosować odżywkę, prócz krótkich rzęs miałam kilka frustrujących dziur, które niesamowicie mnie drażniły robiąc jakiś tutorial czy po prostu malując rzęsy...

Tutaj zdjęcia przed, po i w trakcie :



Nie pomalowane zamknięte oczy:



Przyznam szczerze że moje dziury znikły, a rzęsy naprawdę się zrobiły ponad dwa razy dłuższe.
Nie są raczej gęściejsze, nie zauważyłam masy małych rzęsek jak jedna z blogerek zaobserwowała po upływie 7 dni co było dla mnie jakąś fanaberią, jednak naprawdę moje rzęsy są dużo piękniejsze i grubsze.

Często od klientek słyszę pochwały że one nie mają tak długich i pięknych rzęs jak ja :)
Wtedy od razu wspominam "skąd je mam... :)"


Dodatkowo, wielkim atutem posiadania takich rzęs, jest możliwość robienia tutoriali bez doklejania sztucznych co nie zawsze wygląda fajnie.

Kiedyś zrobiłam kilka takich tutoriali bez sztucznych rzęs i ogólny efekt był dla mnie mierny, a od połowy kuracji z dumą pozostawiam naturalne... :):)

Oto macie przykład makijażu przed kuracją


 

a tutaj w trakcie kuracji! :)




Ja jestem  wniebowzięta!!!
Tym bardziej że przenigdy nie używałam i nie wierzyłam w tego typu produkty.


Reasumując, jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu, nigdy o tym nie marzyłam nawet!!
A w dodatku serum Realash, jest definitywnie tańsze od Revitalash a również działa cuda... :)

www.realash.pl


Pozdrawiam!

Kasia.




3 komentarze:

  1. Bardzo ładny efekt, różnica jest od razu widoczna ;) Ja natomiast zadowolona byłam z Rapidlash ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydać że działa :)
    śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...