Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Multikolorowy makijaż z Hean.

Witajcie!

Ponownie do was śpieszę z makijażykiem, dzisiaj wykonałam na wkładach cieni firmy Hean.
Na wstępnie chciałam zaznaczyć że jestem oczarowana ich jakością która w niektórych przypadkach przebija inglota, jednak o tym później... :)
Jak wspominałam w  tytule, jest to propozycja multikolorowa która raczej nie znajdzie zwolenników na wyjście dzienne, a raczej sesję :)

Tak oto prezentuje się efekt końcowy:


Jeżeli jesteście ciekawe w jaki sposób go wykonałam, zapraszam poniżej :)


Krok 1.
Na całą powiekę aplikuję bazę pod cienie Hean Stay On. Następnie zaznaczam i cieniuję zewnętrzny kącik oka i załamanie brązem Hean 826.




Krok 2.
Pozostałą część powieki pokrywam ciemną zielenią Hean 878.




Krok 3.
Na całej długości dolną powiekę cieniuję pięknym fioletem Hean 828.




Krok 4.
Kolejnie aplikuję pistacjową zieleń Hean 976 na dół wewnętrznego kącika oka, delikatnie zachodząc tylko na górę w celu stworzenia pięknego przejścia.




Krok 5.
Gwoździem programu jest wręcz neonowa pomarańczowa kreska wykończająca, stanowiąca kontrast dla makijażu :)
Wykonałam ją za pomocą matowego cienia Hean 974 i bazy do tworzenia eyelinerów Hean Multi fixer color.




I tak oto prezentuje nam się efekt końcowy! :)



Jak wam się podoba moje Heanowe oczko?:)
Lubicie kontrasty?:)


Korzystając z okazji chciałam zaprosić tych, którzy jeszcze nie widzieli na mojego fanpage, aby wziąć udział w przygotowanym rozdaniu z kosmetykami Glazel :)
Jeżeli nie jesteście chętna do wzięcia udziału, będę wdzięczna za udostępnienie :)


https://www.facebook.com/kszarymua.wizaz.slask



Pozdrawiam.
Kasia.



19 komentarzy:

  1. śliczny makijaż! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć, tak piękny jest ten makijaż! Zazdroszczę Ci talentu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde cieszę się że się podoba jednak bardzo przesadzasz! :P

      Usuń
  3. uwielbiam takie połączenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie i jak dla mnie nawet spokojny ;)
    ale ja na co dzień z 'papużkami' na powiekach śmigam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ciekawe polaczenie kolorow<3!

    OdpowiedzUsuń
  6. wypróbuję ten makijaz...do zielonych ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, coś oryginalnego, ciekawego. Ja bym się pokusiła wyjść nawet w dzień, szczególnie na wczasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie miała opadających powiek tez bym tak smigała, a kto zabroni hehe :D

      Usuń
  8. Konkursik udostepnilam na FB,jestem fanka wielu kosmetykow Glazel:) a makijaz no przepiekny !!!z Hean Nie mialam cieni jeszcze..

    OdpowiedzUsuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...