Obserwatorzy

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Konkurs! Zostań kobietą PROVOKE!

Witajcie kochane!
Dzisiaj chciałam wam pokazać moją propozycję makijażu na potrzeby konkursu organizowanego przez Dr Irena Eris na makijaż PROVOKE.
Postanowiłam spróbować swoich sił z dwóch powodów:

Byłam bardzo ciekawa nowej linii PROVOKE a na potrzebę stworzenia pracy dostałam kilka podstawowych produktów i co najważniejsze wydaje mi się ogromnym wyzwaniem zrobić jeden makijaż za pomocą tylko dwóch cieni, a konkurencja spora :)!



Poniżej przedstawię wam moją propozycję która została wykonana za pomocą:

* Fluid liftingujący 020 Natural PROVOKE Dr Irena Eris.(świetnie się sprawdza na mojej suchej skórze! :D)
* Baz apod cienie PROVOKE Dr Irena Eris.
* Podwójnie cienie Carribean Sea Spirit PROVOKE Dr Irena Eris +  w kąciku odrobina rozświetlacza z Face Oval Designera.
* Amazing Lashes Mascara 3w1 PROVOKE Dr Irena Eris.
* Face oval designer PROVOKE Dr Irena Eris.
* Kredka do brwi PROVOKE Dr Irena Eris.



Żaluję że nie zdąrzyłam znaleźć żadnej modelki na czas, jednak i tak jestem usatysfakcjonowana makijażem.
Warto choćby dla samych testów, świetnych cieni idealnie się blendujących p tym jednak niebawem.

Tutaj powiększenie samego oczka! :)


Widziałam że wiele dziewczyn kombinowało, ponieważ można nam było użyć jedynie otrzymanych produktów, tworząc z mascary kreski itd, myślałam o tym przez chwilę, jednak postanowiłam zostać przy klasyce używając jedynie dwóch cieni, i kładąc wszelkie starania w blendowanie... :)
Podjęłam taką decyzję gdyż postawiłam się na miejscu odbiorców, kobiet które szukają inspiracji nie koniecznie artystów wizażu ponieważ takie triki wg mnie nie zdają egzaminu na co dzień.
A w końcu chcemy do takich pań trafić.
Tak więc odstawiłam na bok moje zapędy i chciałam stworzyć coś wychodzącego naprzeciw potrzeb przeciętnych konsumentek.

Jak wam się podoba?:)


Pozdrawiam.
Kasia.





5 komentarzy:

  1. Osobiscie bardzo mi sie podoba ,że zatrzymałas się przy klasyce. Fakt przy wykorzystaniu tylko dwóch odcieni trzeba nieźle napracować się przy blendowaniu i rewelacyjnie Tobie to wyszło :) Swoją drogą , śliczne te kolorki . Trzymam kciuki za wygraną w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, świetlisty makijaż

    ale nie do końca zgadzam się z Twoją argumentacją dla tego minimalizmu
    akurat ja zrobiłam kreski tuszem (i chyba jeszcze jedna osoba potem też coś takiego wrzuciła), nie jestem wizażystką, a przeciętną konsumentka właśnie i chodziłam w nim kilka godzin, więc to jak najbardziej zdało egzamin

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Twoje kreseczki są bardzo ładne, na pewno spełniają zadanie jednak mam na myśli iż nikt , razem ze mną nie chciałby tracić czasu codziennie na taką zabawę, i to brałam pod uwage. Pewnie nie słusznie ale cóż :)

      Usuń
    2. masz rację oczywiście
      ale jeśli o inspirację chodzi, to niemal każda malująca się kobieta ma ciemną kredkę lub eyeliner i nie musi bawić się z tuszem :)
      oczywiście, że nie jest to opcja na co dzień - to tylko kreatywne wykorzystanie możliwości jakie miałyśmy

      pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Oj tak tutaj się zgadzam ! :)
      I życzę powodzenia :)

      Usuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...