Obserwatorzy

czwartek, 9 października 2014

Krem BB Sleek makeup - Recenzja!

Witajcie!

Od dłuższego czasu przymierzałam się do napisania tego postu o kolejnym już na rynku kremie BB, tym razem mojej ulubionej firmy Sleek, który bardzo mnie zaskoczył dostępny na www.kosmetykomania.pl




Może zacznę od krótkiej charakteryzacji

Kremy BB czyli Blemish Balm od dawna są hitem w Azji, zdobyły w końcu również rynek europejski.
W każdym filmie z Azjatkami często wzdychałyśmy do ich pięknych, bardzo naturalnie wyglądających cer, w ogóle nie było widać "tapety" a wszystko dzięki tym oto kremom, które dają efekt idealnej , naturalnej cery dzięki bardzo drobniutko zmielonemu pigmentowi w silnie wygładzającej bazie, która pozwala go cienutko nałoyżć na skórę po czym pięknie nam wszystko zazębia.

Oryginalne, Azjatyckie kremy BB są silnie wygładzające przez dużą zawartość silikonów: dimethicone i czasem winylu.
Substancje te możemy znaleźć w praktycznie wszystkich bazach wygładzających, silikonowych.
Jak wiadomo, mają za zadanie wypełniać drobne zmarszczki i wyrównać powierzchnię cery.
W praktycznie każdym kremie BB znajdziemy filtr przeciwsłoneczny, i dobroczynne działanie dla poprawy wyglądu cery...

Sprowadzałam kiedyś oryginalne kremy BB, takie jak np MISSHA M, jednak kompletnie się u mnie nie sprawdził, nie dał żadnego krycia, nie pomógł zbytnio na moje przebarwienia a jedynie strasznie mnie zapychał. 

Na Polskim rynku mamy również wiele kremów BB, tańszych i droższych firm o których wole się nawet nie wypowiadać, dyplomatycznie przemilczając fakt, ich istnienia.
Dlatego też, przyznam że do nowości Sleek Make Up, podchodziłam bardzo, ale to bardzo nieufnie. 
Dosłownie półtorej miesiąca stał na stoliku z innymi podkładami i tylko spoglądaliśmy na siebie spod byka ;)

Ostatecznie, coś mnie podkusiło aby w końcu chociaż wypróbować, dać mu minimalny cień szansy....

Na początku wydał mi się strasznie dziwny, nawet szarawy na ręce, jednak po aplikacji na twarz (tu musze wspomnieć że kremy BB, jak nazwa wskazuje wsmarowujemy w skórę jak kremy, uważając aby nie zostawiły smug, zamiast nakładać jak podkład)

Byłam zaskoczona, jego kolor przybrał cieplejszy ton, pięknie wyrównując moją bladą buzię której nie opalam z szyją/ramionami/dekoldem.
Dosłownie efekt lekkiego muśnięcia słońcem.
Krycie o dziwo, było o wiele lepsze niż azjatyckich kremów, i po jakiejś minucie, kiedy produkt nam się utrwali, mogę nałożyć kolejną warstę  budując krycie :) 

Krem, nie był straszliwie trwały,  schodził w ciągu dnia jednak robił to z prawdziwą gracją ubywając naparwdę subtelnie a nie dosłownie "spływając" z twarzy. 
Dodatkowo, pięknie nawilżał moją skórę, raczej nie ma właściwości wygładzających - dzięki Bogu. 
Cały dzień cieszyłam się brakiem podkreślenia suchych skórek na twarzy. 
Nie waży się a żeby przedłużyć jego trwałość, zmieszałam z kropelką Revlonu Colorstay z którym pięknie się łączył.

Oto efekt, spójrzcie, nawet dość ładnie zakrył moje straszne doliny łez pod oczami:




Reasumując, jest to w końcu, pierwszy krem BB z którego jestem naprawdę zadowolona.
Nie zapchał moich porów, nie podkreślał suchych skórek, wyrównuje koloryt cery, może budować krycie...

koszt: 42,95zł za 50ml! dostępny TUTAJ

Pozdrawiam
Kasia.



2 komentarze:

  1. Fajnie kryje, efekt bardzo ładny, tylko Ty i tak nie masz za wiele do ukrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda ! :) u mnie raczej by się nie sprawdził ,chociaż kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...