Obserwatorzy

czwartek, 20 listopada 2014

Jesienne brązowo fioletowe smoky eyes ze Sleekiem.

Cześć!

Mam dla was kolejną propozycję smoky eyes, jak to ja, znów zamęczę was propozycją brązów i fioletów... w końcu takie kolorki lubię najbardziej... Po raz kolejny również wykonałam je Sleekiem... :)




Chciałam dla was zrobić niby standardowe smoky ale jednak z odrobiną akcentu który znowu nie będzie bardzo nachalny, chciałam utrzymać wszystko w matach.

Sleek Oh So Special oraz Ultra Mattes Darks


Jest to kolejny tutorial z serii mało skomplikowanych a efektownych makijaży, tutaj również będą praktycznie 4 kroki, jednak aby uzyskać idealny efekt, musicie pamiętać aby ostrożnie nanosić cienie aby nie narobić plam, zwłaszcza z fioletem... ;)



1.

Całą powiekę zabezpieczyłam bazą The Balm Put a lid on it a następnie pokryłam całość kolorem Boxed z palety Oh So Special. Po nałożeniu czystym pędzelkiem rozcieram cień uzyskując poniższy efekt.



2.
W kolejnym kroku, przyciemniam kolorem Noir, który znajduje się w obu paletach, zewnętrzny kącik oka, ale staram się go nie wyciągać ku górze.




  3.
Najważniejszym krokiem jest teraz dodanie fioletu w załamanie i rozetrzeć go na brązie. 
W tym celu użyłam koloru Vilan z palety Ultra Mattes Darks. Ja nim go nałożę, rozpracowywuję o dłoń aby nie narobić sobie plam które po roztarciu ewidentnie podwyższyły by nam cały cień. Na koniec roztarcie ostatecznie dopracowuje neutralnym beżem Bow z palety Oh So Special.



4.
Na dolną powiekę nakładam kolor Maple z palety Ultra Mattes Dark który również rozcieram beżem Bow. Aby wykończyć makijażyk w wewnętrzny kącik oka nakładam beżowo - żółtawy cień Dune z palety Ultra Mattes Darks.





Tuszujemy rzęsy i oto efekt :)




Użyte kosmetyki: 1. Baza pod cienie The balm Put a lid on it - do kupienia tutaj: KLIK 2. Paleta Sleek Oh So Special - do kupienia tutaj: KLIK 3. Paleta Sleek Ultra Mattes Darks - do kupienia tutaj: KLIK



Jeśli się podoba, zostawiajcie komentarze :)


Pozdrawiam.
Kasia.





9 komentarzy:


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...