Obserwatorzy

piątek, 26 grudnia 2014

Sylwestrowy makijaż z cieniami Era Minerals - FROST

Cześć!
Kochani, mam dla was kolejną sylwestrową propozycję, tym razem baardzo mocną - przynajmniej jak dla mnie :) I też pełną blasku!
W tym celu wykorzystałam pigmenty firmy Era Minerals z serii Frost, które mają w sobie wiele błyszczących drobinek, przez co cienie te, są idealne na karnawał! :)




Wykorzystałam 4 kolorki z serii frost, pełna recenzja oraz swatche pojawią się za jakiś czas :)
Zapraszam was kochani do makijażyku, jeżeli zainteresowała was moja propozycja :)



Krok 1.
Po zabezpieczeniu powieki bazą, w załamaniu nakładam cień Black Russian który następnie cieniuję ku górze. W tej chwili niestety nie widać efektu, gdyż ten cień ma w sobie wiele różnokolorowyk drobinek i jest po prostu przepiękny!



 Krok 2.
 Na całą powiekę następnie nakładam Zeitgeist.



 Krok 3.
Mimo wielu drobinek w nałożonym fiolecie postanowiłam ożywić go odrobinę dodając pyłku o kolorze złotym - Diwali.



Krok 4.
 Dół powieki również pokryłam cieniem Black Russian.



 Krok 5.
W kąciku nałożyłam również złoty odcień jednak ciemniejszy  Hypnotic, a na niego w celu rozjaśnienia, również odrobinkę  koloru Diwali.

Na konieć zaznaczam delikatnie górną linię rzęs czarnym eyelinerem w żelu firmy Pierre Rene i nakładam go również na linię wodną oka :)
Na sam koniec doklejam sztuczne rzęsy :)
 





Pozdrawiam.

Kasia.





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sylwestrowa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż ! zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny makijaż, a ten fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż pięknie wygląda, ale miałam kiedyś cienie tej marki i nie byłam z nich zadowolona bo są mało trwałe i zbierają się z zaglębieniach powiek. Na Mikołajki dostalam cienie mineralne od Earthnicity i wypróbowałam je na sylwestrową zabawę i sprawdziyl się świetnie- po calej ncy szaleństwa makijaż wyglądał świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego, wieloletniego doświadczenia wynika, że najważniejszą rzeczą w makijażu oczu jest dobre przygotowanie powieki - czyli odpowiednia baza. Jeżeli użyjesz dobrej bazy, nie będzie się zbierał w załamaniu powieki żaden cień.

      Usuń
  5. Era Minerals zaprasza na 3 Urodziny
    https://www.facebook.com/events/100273986970461/

    OdpowiedzUsuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...