Obserwatorzy

niedziela, 29 listopada 2015

Jesienne smoky

Witacje!

Po długiej przerwie... na temat której będzie osobny post, wracam do was z propozycją makijażu na jesień.

Do jego stworzenia wykorzystałam kilka nowości oraz ulubieńców firmy Hean.




Jeśli podoba wam się moja propozycja, zapraszam do tutorialu poniżej.



 Krok 1.
Po zabezpieczeniu powieki bazą Hean Stay On, maluję kredką hipoalerigczną - nowością również firmy Hean 306 Black Crystal dość grubą niechlujną linię.



 Krok 2.
Całą kreskę rozcieram za pomocą czarnego matowego cienia tworząc swoją bazę pod smoky.



Krok 3.
Na całość ruchomej powieki nakładam cień matowy nr 809 w kolorze zgaszonego fioleto-brązu i zacieram nim jeszcze dokładniej granice z czernią. Całość wykańczam kolorem 804, dość jasnym i ciepłym brązo-pomarańczem wyciągając cieniowanie do góry bardzo delikatnie.



Krok 4.
Na dolną powiekę postanowiłam dodać blasku, jako że nasza góra jest w całości matowa. W tym celu od zewnętrznej strony do połowy nałożyłam perłowy fiolet nr 828 a tuż przy kąciku przyciemniłam za pomocą czerni.


Krok 5.
Następnym krokiem jest dołożenie na środek powieki łącząc z fioletem kolor 823 który pięknie opalizuje na złoto-różowo. W sam kącik wewnętrzny nałożyłam złoto w odcieniu 825.



Do wykończenia makijażu, nałożyłam na linię wodną oka beżową kredkę z serii hypoallergenic 301 ecru oraz dokleiłam sztuczne rzęsy.


Tak oto prezentuje się efekt końcowy



Pozdrawiam.
Kasia.



3 komentarze:


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...