Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2014

Splendor Blue Tutorial.

Witajcie!

Dzisiaj mam dla was kolejny stepik  dość wyrazistego makijażu w kolorze niebieskim :)
Główną rolę odgrywa cień sypki Wieżyczek Glazel.




Do tsworzenia tego makijażu połączyłam siły Sleeka, Glazel i uwaga... Sugarpill :)
Jesteście ciekawe?
Przejdźmy do tutorialu:

Po zabezpieczeniu powieki bazą Artdeco, nakładam na połowę cień paletki Sleeka Vintage Romance - Love in London. Który jest bardziej szaro-granatowy niż czarny. Pod łukiem brwiowym Catrice Vanilla - 670.

Zachodząc na nasz wcześniejszy cień i omijając wewnętrzny kącik oka nakładamy Glazel 112 który posłuży nam za bazę do podbicia koloru i intensywności cienia z wieżyczki.

Cieniem z wieżyczki T8 Glazel pokrywamy uprzednio nałożony cień wraz z ciemnym aż do końca zewnętrznego kącika oka. Teraz fajnie widać iż bez naszej bazy, z cienia o takim samym kolorze, nasz T8 jest dość "prześwitujący"

Aby nie było zbyt monotonnie, na górną część wewnętrznego kącika aplikuję pyłek Sugarpill Goldilux.

1/3 dolnej powieki pokrywam też cieniem Love in London.

Na całość ponownie aplikowałam wpierw Glazel 112 a później (tu akurat nie uchwycone - zapomniałam :) T8.


Ostatnim, nie opisanym krokiem jest uzycie Kohla na linię wodną, aplikacja go między rzęsy, oraz przyklejenie tradycyjnie Ardell - Demi wispies.

Tak nam prezentuje się skończony makijaż:


Makijaż oka:
*Baza Artdeco.
* Glazel: 112, wieżyczka T8.
* Sleek Vintage Romance - Love in London.
* Catrice 670 Vanilla & Charles.
* Sugarpill - Goldilux.
* Kohl.
* Ardell, Demi Wispies. 


Pozdrawiam.
Kasia. 

18 komentarzy:

  1. Ja nie umiem robić niebieskiego makijażu:) Bardzo się boje efektu Kleczkowskiej ze Złotopolskich:D U Ciebie wyszedł fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram całkowicie, ja ogółem w ogóle od zawsze unikałam tego koloru, ale musze się z nim oswoić, jesli nie da siebie, dla klientek! Taki obrałam sobie cel. ot co! :)

      Usuń
    2. zwłaszcza że teraz jeden z najważniejszych trendów to właśnie niebieski, kobaltowy etc :)

      Usuń
    3. Haha to mam wyczucie na szczęscie! :)

      Usuń
  2. ależ głebia kolorów ;)
    piękny makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudowny makijaż, gdybym tylko miała cienie o których piszesz z pewnością próbowałabym go odwzorować, ale akurat niebieskich odcieni mam malutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba powiększac kolekcję! ja dopiero od niedawna mam jakiekolwiek niebieskie, przez wcześniejsze półtorej roku prężnej pracy ani razu nie użyłam haha! :)

      Usuń
  4. jaki cudowny ten Twój makijaż! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To po prostu dowodzi temu, że prawdziwie utalentowani artyści potrafią pracować na gównianym materiale i nadal potrafią zdziałać cuda. Piękne!
    www.ekaterinakozlova.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj aż zabrakło mi słów, bardzo dziękuję i troszkę jednak jestem w konsternacji bo dobrze mi się maluje tymi kosmetykami... :)

      Usuń
  6. Chyba też muszę popróbować z taką dużą ilością niebieskości, bo pięknie ci to wyszło:) (P.S. Te nowości MAP co pisałam to m.in. "piątka" niebieskości;-)) Ze złotym super:) Polub Belettę na fb, bo mają sporo promocji m.in. na Sugarprill (w tłusty czwartek mieli 30%):-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, coś pięknego!!! Muszę spróbować z takim zestawieniem. Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń


  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art....
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...
  • Image and video hosting by TinyPic" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic" />" />

    We all

    are body of art...